איפה כדאי לפתוח חנות אינטרנטית ?

לא מעט בעלי עסקים שואלים אולי איפה כדאי לפתוח חנות אינטרנטית, והתשובה שלי בחזרה היא לבדוק מה בדיוק נדרש ואלו השאלות שלרוב אני שואל את הלקוח

1. מה בדיוק אתה מעוניין למכור ?
2. האם זה מוצר פיזי או מוצר להורדה?
3. כמה מוצרים קיימים?
4. האם לכל מוצר יש ווריאציות, כגון צבע או גודל?

לגבי השאלה השלישית, יש מצבים שלא מתאים כל דבר למכור באמצעות חנות אינטרנטית, יש שווקים שפחות יש מודעות באינטרנט לרכישה, כך שכל עניין הסליקה באינטרנט היא יותר בכיוון של נוחות לכוון לקוח פוטנציאלי לבצע תשלום כרטיס אשראי אוןליין.

לרוב אפשר לבדוק את השוק על ידי ביצוע סקר ללקוחות פוטנציאלים אם במידה והיה אתר אינטרנטי האם הם היו רוכשים מהאתר.

מוצר פיזי כמובן ניתן למכור דרך האתר וגם מוצר להורדה או מוצר שהוא תשלום על חברות, או תשלום לצפייה בתכנים עבור חברים בלבד.

איפה כדאי לפתוח חנות אינטרנטית

לשאלה השלישית, כמה מוצרים קיימים, אם מדובר במוצר יחיד, לא הייתי ממליץ לפתוח אתר חנות, ולשאלה איפה כדאי לפתוח חנות אינטרנטית כזו, הזמן והתעסקות בהקמת אתר כזה מיותרת, בנקודה זו ממליץ לפתוח עמוד אחד ולקשר אותו בכפתור “רכשו כעת” לדף סליקה שלרוב חברות הסליקה יש את האופציה הזו.

במידה ומדובר על חנות שבה יש יותר מ 10 מוצרים פיזים, או שהמוצרים קשורים ברמה כזו שצריך סל קניות כיוון שהלקוח קצה יכול להוסיף לסל כמה מוצרים בפוטנציה, במצב כזה כן הייתי ממליץ לבנות אתר חנות אינטרנטית, ואיפה כדאי? זה שאלה טובה, יש המון פלטפורמות שמספקות שירות מלא מבלי להתעסק במורכבויות גדולות, חברות אלה מספקות מנוי בו ניתן לפתוח חנות אינטרנטית במערכת שלהם, כגון שופיפיי.

נכון כל אחד יכול לבנות אתר, אבל לא לכל אחד יש את הזמן להתעסק וללמוד את הנושא. בנוסף כל בעל עסק צריך להתרכז בנקודות החוזקה שלו שבו הוא מנצל את זמנו היקר לפתח את העסק ולנהל אותו.

דבר נוסף זה יכול לצאת חובבני לגמרי, לכן המלצה שלי קח מומחה או חברה לבניית אתרים שתבנה לך אתר חנות אינטרנטית.

לגבי השאלה הרביעית, מוצרים עם ווריאציות הינם מוצרים שיש בהם בחירה של מאפיינים לכל מוצר, כגון צבע, גודל וכו’, במקרה כזה חשוב לבדוק במערכת שבה אתם מעוניינים לעבוד, האם יש שם תמיכה בווריאציות של מוצרים. ואם כן איזה סוגים של וריאציות.

כמה דברים חשובים במידה ותרצו לעבוד עם איש מקצוע בתחום שכדאי לפתוח חנות אינטרנטית דרכו הוא, שירות ותמיכה
האם הוא מעלה את המוצרים ?
מה קורה אם שאלה המוצרים או עדכון המוצרים בהמשך? האם ניתן לבצע זאת לבד או אתם תלויים רק בו?
האם קל לעדכן או להוסיף מוצרים?
במידה ויש תקלה האם יש תמיכה , זמן אחריות, צריכים לדעת שהשקעתם זמן וכסף להכין את כל החומרים ולעלות אתר חנות אינטרנטית וחשוב שתהיה תמיכה טובה אם משהו לא עובד.

עוד מרכיב נוסף לגבי העיצוב של החנות, לא הייתי נכנס לזה יותר מידי, לא צריך עיצוב מאוד מיוחד לחנות , חשוב שזה יהיה עיצוב נקי, קל לשימוש ומהיר.
תמונות המוצרים והטקסט הם אלו שמוכרים, ולא הבאנר המתחלף שתשקיעו בו המון אנימציה וגם יכביד על האתר.

למומחה בניית חנות אינטרנטית לחצו כאן

שתף מאמר: