בניית חנויות וירטואליות האם זה כדאי?

פתיחת עסק באמצעות מסחר אלקטרוני היא דרך מצוינת לספק לך הכנסה נוספת בעת שיווק תוספי תזונה או מוצרי בריאות. עם הפופולריות הגוברת בעולם של בניית חנויות וירטואליות, אתה יכול לקצור את היתרונות של פתיחת עסק באמצעות מסחר אלקטרוני.

מסחר אלקטרוני יאפשר לך להגיע לשוק גלובלי. הלקוחות שלך יהיו מכל רחבי העולם. בתעשיית תוספי התזונה ומוצרי הבריאות, מוצרים מסוג זה נחוצים לבני אדם באופן כללי. השוק שלך אינו מוגבל רק לסוג אחד של צרכנים או לאזור גיאוגרפי אחד. פתיחת עסק באמצעות מסחר אלקטרוני תאפשר לך להגיע למספר עצום של קונים פוטנציאליים עבור המוצרים שלך.

זה עלול לעלות ביוקר לחברות להחזיק, לספק ולהחזיק עובדים כדי לשמור על חנות לא מקוונת פתוחה. בנוסף, החנות בדרך כלל אינה מופעלת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ובחגים. היכולת להפעיל את העסק שלך כל הזמן תמקסם את פוטנציאל הרווח שלך.

בניית חנויות וירטואליות ומסחר אלקטרוני מאפשרת לך להפעיל חנות מקוונת ללא עלויות של מלאי, עלויות עובדים, עלויות מתקנים פיזיים ועלויות תפעול אחרות. תגלו שהפעלת חנות לא מקוונת עולה הרבה יותר מניהול אתר מסחר אלקטרוני.

מסחר אלקטרוני מאפשר לך לחסוך כסף על דיוור וחיוב. בדרך כלל הלקוחות ישלמו עבור המוצרים באופן מיידי. אין עלות עבור משלוח חשבוניות בדואר או שליחת הודעות לגביית תשלום.

בניית חנויות וירטואליות

למעשה, יש לך פחות פוטנציאל אובדן מוצר עם מסחר אלקטרוני מאשר עם חנות לא מקוונת.

תוכל ליהנות משליטה רבה יותר במלאי. יהיה קל יותר לעקוב אחר מה הלקוחות שלך רוצים לרכוש באתר המסחר האלקטרוני שלך מאשר בחנות לא מקוונת רגילה. רוב הזמן אתה יכול להזמין את המלאי שלך מספקים כאשר ההזמנות נכנסות לאתר שלך. זה אומר שיש לך פחות מוצרים במלאי שלא נמכרו טוב. זה יוצר חיסכון אדיר בכסף עבור מפיצים ומשווקים.

הידעתם שבניית חנויות וירטואליות עם שיווק נכון באימייל ללקוחות יכול להניב מכירות חוזרות? חנות לא מקוונת חייבת להדפיס עלונים, קופונים, עלוני פרסום ואפילו כרטיסי ביקור. לאחר מכן יש להציב את הפריטים הללו בתצוגה כדי שהלקוחות יוכלו לאסוף או לשלוח אותם לרשימת תפוצה שעולה כסף הן עבור הדפסה והן בדואר. אותם סוגי פריטים יכולים להישלח באופן אלקטרוני ללא עלויות הדפסה ומשלוח דרך אתר מסחר אלקטרוני וניוזלטר.

עם אזור גיאוגרפי מוגבל של חנות לא מקוונת, זה יכול להיות קשה לבנות את בסיס הלקוחות שלך כדי לרכוש את המוצרים והשירותים שלך. בניית חנויות וירטואליות לא רק מאפשרת לך להתחבר לאנשים ברמה גלובלית, אלא שאתה יכול לשלוח תזכורות באמצעות דואר אלקטרוני ללקוחות. אתה יכול אפילו להציע תמריצים לחברים להפניה כדי להגדיל את פוטנציאל הלקוחות שלך בעלות קטנה.

אם יש לך תוסף תזונה שהקונה ייקח מדי יום וגודל הבקבוק הוא 30 כדורים, אתה יכול לשלוח תזכורות כל 25 יום להזמנה מחדש של התוסף. אתה יכול גם לשלוח בדוא”ל חוברות של מוצרים חינם כדי לעודד רכישה נוספת מלקוחות קבועים.

עם חנות לא מקוונת תצטרך לעצור עם כל אדם שרוכש פריט ולבקש ממנו למלא טופס רשימת תפוצה. אף אחד לא מתכוון לעשות את זה או שהתורים יהיו באורך מיליון קילומטרים ולקוחות יכעסו שלא יחזרו שוב. בכל פעם שלקוח רוכש מחנות המסחר האלקטרוני שלך, יש לך אוטומטית את כתובת האימייל שלו ואת כתובת המשלוח שלו. לא היה אכפת להם לתת לך את המידע כי אתה צריך אותו כדי לשלוח את המוצר שלהם.

לקבלת פרטים נוספים כיצד בניית חנויות וירטואליות יכולות לעזור לך בעסק, לחץ כאן

שתף מאמר: